Normal doğum yapanlar kaçıncı haftalarda geldi bebişleriniz
gklp_2025 iksiide 40+0 da geldi
gklp_2025 birinci oğlum 39 haftada ikincisi kızım 40+1 de üçüncüsü oğlum 39+6 doğdu
gklp_2025 iki oglumda 38 haftqda dogdu
gklp_2025 38+6 da sancılarım başaldı 39+1 doğum oldu
gklp_2025 40+3 de suni sancıyla doğum yaptım
gklp_2025 37+2de geldi miniğim
gklp_2025 kızım 37+4 de oğlum 36+5 de geldi 3. Bebeğimiz bekliyorum sabırsızlıkla 🥹🥰♥️