Fatmadk Nasipse kızımız olacak uzun süredir isim arayışındaydık ancak hep aklımda olan İpek ismini beğendik ikimiz de. Yanına bir isim daha olsa mı diyoruz babası çift isimli iyi oluyor çift isim diyor 🤔
Mlssa Fatmadk ipek çok hoş bir isim bence tek başına harika olabilir😍❤️ Allah analı babalı büyütsün🙏🏻