tahamommy zaten önceki gittiğimiz doktora da kağıda yazdırdık ailemizden birine gösterdik sonra bugün tekrar farklı bi doktora gittik bu doktor başka bir cinsiyet yazmış kağıda baktırdığımız kişi öyle dedi 😄 galiba doğana kadar inanmayacağız tam anlamıyla