Sazenin Kızlar yere serilip katlanan oyun matlarından alıp memnun olduğunuz var mı? Kışın evin zemini bi tık soğuk oluyor çocuk da emekleme zamanları olacak. Tavsiyelerinize önerilerinize açığım. Erkek bebek için yol deseni falan daha mı iyi olur sizce
Mrzbrvdr Sazenin burada bekliyim de bende düşünüyorum oğlum için 5 aylık Şuan, emekleyene kadar havalar iyice soğur yerler dediğiniz gibi soğuk olur
Pnrmrm87 Sazenin Merhaba, katlanmayan aldık biz. Malzemesi daha sağlam. Coolmats markasından aldık. Çift taraflı. Yol deseni var bir tarafında çok ilgisini çekiyor.
emirkerem Hepsiburada dan elfobay markalı almıştım ayıcık desenli. Bence kurtarıcı bir parça. Halı sert, battaniye de kaygan oluyor ama oyun halısı hem yumuşak hem de kaymiyor üstünde dönüyor emekliyor.Soguk da çekmiyor
[silindi] Sazenin cok memnun kaldım keşke daha kalını alsaydım dedim. Çok kullanışlı şu an odasında halı yerine onu kullanıyoruz
Mrvsmt2502 Sazenin yani 😃 oyun çiti oyun halıs7 bilmem nesi bir sürü şey çıkarttılar bana biraz pazarlama stratejisi gibi geliyor battaniye ile de büyüdü yani 😃