Buseeeee66 Kızlar çok fazla bilgi var kafam karışık lütfen cevaplar mısınız ? İlk 3 ay için yediklerimizin vs bebeğe etkisi çok yokmuş galiba zaten annenin depolarından besleniyormuş 3 aydan sonra onu etkiliyormuş bir yerde bu yazıyı okudum . Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ve nasıl besleniyorsunuz çalışıyorum ve çok dikkat edemiyorum
EdDaa12 Bende öyle duydum ama ne kadar doğrudur bilemem yemeklerden tiksiniyorum hiç doğru düzgün birşey yiyemiyorum bulantım var 2 kg verdim bakalım hayırlısı.
1kovakizi Evet öyle gerçekten doktorum bana yediklerini çıkardığında bebeğin beslenmediğini düşünme o şu an senden almıyor demişti.ben genel olarak çok da dikkat etmeyen biriyim yani meyve sebze süt ürünleri vs yiyorum tabi ama canım istediginde abur cubur fast food da yiyorum yani çok kasmaya gerek yok o kadar korunmasız değil bebeklerimiz
Momandbeybi Normal beslen kasma kendini , çiğ et türevi yememeye çalış. Zaten ilerleyen aylarda daha çok dikkat ettiğin için mahrum kalıyorsun. Ben sosis salam çok severim mesela ilk aylarda yedim sonra çok çok çok nadir yedim.