Hatice80 Yakın tarihte sezeryan olanlar dikişlerinizi aldırdınizmi yoksa estetik dikimmi oldu birde sipinalmi genel anestezimi oldunuz
Muhkub Hatice80 2 yıl önce ipsiz estetik dikşli sezeryan oldum. Bazı sağlık sebeplerimden ötürü risk almamak için genel yaptılar. Her ne kadar spinal istesemde olmaz dediler
aysegulkay98 Hastaneden memnun kaldınız mı kötüleyen çok oldu bende haftaya cuma sezeryan olcam orda merak ediyorum nasıldı nasıl ilgilendiler sizinle
betul3444 Ben bi buçuk yıl önce orda sezeryan olduk belden aşağı uyuşturuyor lar dikişleri almıyorlar kendi düşüyor iyi insana denk gelırsen güzel aslında