anneoluyorummm103 21+5 im sağlık ocağı 20. Haftandan sonra arayıp çağırıcaz demişlerdi hala çağırılmadım unutuldum mu kendim mi gitmeliyim bilemedim
ozlem7090 anneoluyorummm103 kendin hatirlat canım unutuyorlar bazen , bana 18.haftada muhakkak gelmelisin dedi tetenoz aşısı için
Denizqqqq Benimki de cagırmaları gerekiyordu bugün ses yoktu öğle sonu kendim gittim vuruldum şükür kızarıklık şişlik olmadı ama agrı var biraz
anneoluyorummm103 Denizqqqq bende 2 saat önce gittim vuruldum hiçbir ağrı sızı hissetmiyorum inşallah sonradan ağrımaz
Denizqqqq anneoluyorummm103 ilk iki üç saat zaten ağrımıyor sonrasında kaşınmaya falan başlıyor ağrımaya Düne göre bugün daha iyiyim ama ağrılarım hala var kolumda dikişten kişiye göre değişiyor da olabilir etkiler😊
usermomy anneoluyorummm103 çok kötü pazartesi vurdum gecesinde kolum ağırlaştı iki gün çok ağrıdı bugün biraz hafifledi bnde ateş kusma yaptı keşke yaptırmasaydım dedim böyle olacağını bilseydim mahf oldum