Kızlar iki gündür soruyorum kusuruma bakmayın mazur görün ama benim adetim çok düzenlidir normalde şükür ama bu ay gecikti ilk defa 8. Gün gecikmenin yarın sabah kan vermeye gideceğim testler negatif çıktı yaptım albi markaydı bilmiyorum güvenilir mi ama geç dölllenme bazen 10 11 . Günde kanda belli oluyo diyen var geç öğrenen olduğunu aranızda hiç 🙏✨