Anneler 20 günlük bebeğim var ilk zaman sarılık vardı sütüm de azdı doktor mama ver dedi. İlk sıralar 3-4 saatte verdim ondan sonra doymadıkça vereyim dedim şimdi de alıştı mı artık neyse biberon istiyor gönlü olursa alıyor memeyi yoksa yok doymuyor gibi geliyor bana.
Nasıl alıştırırım geri memede doyup doymadığını nasıl anlarım 😕