HKiLiCeR Bunu sadece isimle bağdaştıramayiz. Çoğu çocuk küçükken çok yaramaz,öfkeli oluyor. Yetişkinlik halinde çok sakin oluyor. Bunu bilemeyiz. Erkek çocukları biraz daha zor. Yaratılış olarak. Bu günler de geçer. Şu an yorum yapmak için çok erken. Çocuk çok küçük. 5 yaşına geldiğinde bazı şeyler biraz daha netleşir.