nurdan021 Merhaba hanımlar açlık kan şekerim 76 çıktı 22 haftalık gebeyim şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum bu değer düşük mü şeker yüklemesi yapmam gerekir mi
DuruDefne_mommy nurdan021 değeriniz normal.Benim 60 çıkmıştı doktorum biraz düşük bulmuştu ama ben yinede seker yüklemesi yaptırdım açlık kan şekerim o zaman 86 1.saat 92 2.saat 85 çıkmıştı doktorum güzel demişti
Ksm5 nurdan021 benim 96 çıktı açlık şekerim korkuyorum ki şeker yüklemesi yapınca da şeker çıkacak. Yüksek çünkü bence 96, sizinki gayet iyiymiş
Ezgicnts nurdan021 valla canım yanlış anlama ama hiç yaptırmak istemiyorum deme bak bana 2 defa şeker yüklemesi yapıldı biri 50gram diyeri 75 gramdı ikisinde de şeker çıktı gebelik şekerim var şuan ve 37. Haftadayım yaptırmandan yanayım çünkü hem daha dikkatli olursun yemene içmene dikkat edersin hemde bebeğin sağlıklı olur sende ne kadar normal çıkarsa çıksın şekerin bebeğini düşünmen lazım evet zor bi süreç ama bebeklerimiz için tedbir almamız gerekiyor ben kaç ay takip ettim hatta bana insülin başlıcaklardı ama dikkat ettiğim için ve şekerimi kontrol ettiğim için gerek kalmadı o yüzden yaptırmıcam deme yaptır rahat et insülin çok zor çok kötü birşey
Tugbaab Ksm5 benim de açlıklarım 90 100 arasıydı. Yaptırdık şeker yüklemesi 50 gram. Yüksek çıktı. 24. Haftadan beri diyet dikkat 32. Haftaya geldim
Ksm5 Tugbaab yaa insulin değil sadece diyetle mi düzene soktunuz? Siz bu haftaya kadar kaç kilo aldınız birde acaba? Ben kendimde hızlı kilo alıyorum gibi geliyor..
Tugbaab Ksm5 5 6 kilo falan aldım. Diyetle tamamen düzene giriyo diyemem benim açlık değerlerim düşmedi. Tokluklarım düştü. Arada kaçamak da yapıyorum. Sıcağa bağladığım yükselmelerim oluyo arada hiç sıcakla aram yok gerçekten çok bunaldım. Ama diyet etkili bir çözüm mü bence evet. Dikkat edersek insüline gerek kalmaz. Korkma bebeğinde suyu iyiyse karın çevresi haftasıyla uyumluysa doktoruna güven dikkat et yeterli olacaktır
Ezgicnts nurdan021 eğer gebelik şekerin varsa da bu bebeğe de geçip doğumdan sonra hem sende hemde bebekte devam edebilir Allah korusun evet mecbur değilsin yaptırmak zorunlu değil ama bu riskler varken baştan tedbirini al derim ben
nidosh nurdan021 şeker yüklemesinde tokluk kan şekerine bakıyorlar. Açlık düşük olsa da şekeriniz çıkabilir, zayıf olsanız da çıkabilir. Yaptırın kafanız rahat olsun, gebelikte şeker bebeğe çok zarar veriyor. Hem doktorlar da yapılmasını istiyor