Fatmanurakar Kızlar merhaba Ovitirelle iğnenin 14 günündeyim test yaptm negatif sonuç 14 günden sonra pozitife dönen oldumu acaba yarın doktor randevum var ama çok meraktayım
Kaderyusuf Fatmanurakar benim 14. Gün çok silikti o gün kan vermedim ama verseydim herhalde 50 falan ancak cıkardı ya çıkmazdı. Normalde test gününe var daha geç yerleşmiştir belkide. 2 gün sonra regl olmanız lazım normalde.
Fatmanurakar Kaderyusuf ben döngümün 6.günü iğneyi oldum şuan adetim 2 gün gecikti zaten ama negatif o yüzden bi tereddütte kaldım açıkçası ama şöyle düşünüyorum belki iğneden 3 4 gün sonra olduysa döllenme testte çıkmaz diye düşünüyorum
Kaderyusuf Fatmanurakar normal adet olduğunuza zamana göre değil hesaplaması iğne olduktan 36 saat sonra yumurta çatlar 14 gün sonrada regl olunur yani daha geçmemiş gününüz aslında.
Kaderyusuf Fatmanurakar 6 sinda olmuşsa 36 saat sonra çatlamıştır 8 i çatlama günü 14 gün sonrası cuma en geç cumartesi olması lazım gecikirse olmasanız tekrar test yaparsınız.