Ozy Ben 36+1 Haftalik Hamileyim karnim aksamlari cok kasiliyor bi tarafa toplaniyor ve öyle kaliyor 30 saniye Bebek sanki eliyle ayagiyla karnimi yitiyor ve 30 saniye felan kaliyor kasilma dedikleri böyle birseymi ?
Ozy Kubrakuzey bu her 5-10 dakikada bir oldugundami hastaneye gidilmeli cogu kisi belden kasiklara agri giriyor diyor bende sadece kasilma var belim agrimiyor 😣
Yalinn8 Ozy bunlar kasilma canim, bu haftalarda normal, dogum sancisi siddetlenerek artiyormus, bele vuruyormus, sıklasiyormus
Kubrakuzey Ozy yok kasılma farklı sancı farklı 😂😂 sancıyı kesin anlarsınız anlaşılmaması mümkün değil herkesin belden kasığa doğru olmayabilir onun için şartlanmayın
Ozy Yasemincifci bende merak ettim 😄 doktorlarda sancisi olan bu sancimi diye düsünmez diyolar kendini net bi sekilde belli edermis
Ozy Kubrakuzey ilk hamileligim oldugu icin her agriyi sanci saniyorum 😀 suanda mesela hareket ettigimde cok kötü karnimin alt kismi agriyor tam kasiklar degilde daha cok ortasi 😂
Ozy Bu yaziyi yazdikdan sonra karnim sertlesti suan cok zor hareket ediyorum uzaninca bi agrim yok ama hareket ettigimde karnimin alti bicak saplanir gibi agriyor noldu birden anlamadim. Agri gittikce siddetlenirse hastaneye gidecegim cok sagol