Huzurmutluluksevgi Selam kizlar nasilsiniz bebislerinize isim dusundunuz mu 🥰 ben kuzey asil diye dusunuyorum sizce uyumlu mu yoksa sadece kuzey mi koysak sizce
aleynaozalpp14 Huzurmutluluksevgi canım ben de kuzey koydum iki isim koymadım karmaşık olmasın diye sade kuzey güzel