Hilokii Aren ismi aslen Arap kökenli olup sahra çölündeki en parlak kum tanesi demek 😆 bide unisex bi isim zira 37 haftalık olduk başından beri kızımızın adi Aren olcak diyoruz 😊
Aybukeshn Zuhales ben de insan ve din ayrımı yapmayan biriyim ama Türkçe veya Arapça isim olması tercihimdir tercih meselesi haklısınız :)