Mucizem_63 Yediklerimden mıdır nedir blmym aşırı gaz var alttan bu durum hiç gitmek bilmedi nasıl olacak fikri olan varmı😑
Jrnfudjrjr Mucizem_63 hiç doğurmadım ama bazen diyorum gaz sıkışması doğum sancısından daha beterdir gebeliğin başından beridir bu sorunu yaşıyorum ve halen bir çözüm bulamadım
Mucizem_63 Jrnfudjrjr iyiki sıkışma olarak yasamyrm afedersin çok rahat bir şekilde çıkıyor ama gün içinde çok oluyor rahtsz oluyorum artık
elinaz1 Mucizem_63 bende de aşırı mide gazı var yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum mide ağrısı ve guruldaması yapıyor çok utanç verici🥲