Kızlar 36. Haftadayım bugün karnım sabahtandır sertleşiyor kasıklarım ve belim aşırı ağrıyor sancı giriyor sabahtandır afedersiniz sürekli büyük tuvaletim geliyor acaba doğum belirtisi mi randevum haftaya ama biraz tedirgin oldum tecrübeli anneler bir fikir verebilir mi doğum sancılarımı acaba 🥹🥹