Kardelen1010 Hanımlar 31 haftalik hamileyim bebek çok hareketli ve çoğu zaman karnım sertlesiyor bi tarafa şişlik daha çok oluyor ufak tefek iş yapınca da kasık ağrısı oluyor düz duramiyorum nedeni ne sizce normal mı
2boysmother Kardelen1010 30+5 olduk benimde kasılma oluyor ve kasılma esnasında kasıklarıma ağrı giriyor 🥹
ece499 Bende 31 haftalığım canım bende de özellikle akşamları yemekten sonra şişkinlik oluyor. Bugün doktoruma sordum normal dedi bebek bir yerde toplanabiliyor dedi. Artık dayanacağız mecburen ☺️❤️