Karın çevresi geriliği var dedi bende de. İki hafta kadar. Çok problem görmedi doktorum. Haftalık kilo alıyorsa gelişimi durmadıysa normal dedi. 36. Haftadayım. Su hakkında çok bilgim yok. Ama haftanız iyi. Doğum planladı mı? bebeğiniz kilosuna ne dedi doktor? Onların yorum ve değerlendirmeleri önemli. Üç hafta üstü geriliklerde bebek kilo almıyorsa doğum planlanıyor diye biliyorum. Aynı şekilde su azlığı durumunda da. Biz şuan takipteyiz