eylus ay ben bu konuda buraya defalarca kez yazdım şimdi bir kez de senin için yazıyorum ben de kürtaj olduktan sonra tarlusal kullandım proginova kullandım ama 6 ay boyunca adet olamadım sürekli hastaneye gittim geldim bana adet ol gel diyorlardı ama ben zaten adet olamadığım için hastaneye gidiyordum her seferinde tarlusal vesaire verip gönderdiler. Sonra bu böyle olmayacak deyip özel bir hastaneye randevu almıştım tam randevuya gideceğim gün gece sabaha kadar uyuyamadım yumurtalıklarımı sanki avuçlayıp sıkıyorlarmış gibi acıyordu sabahı zor ettim hastaneye vardığımda doktor muayene etti detaylı bir şekilde sonra rahmimin ağız kısmında pıhtılaşma olduğunu söyledi muhtemelen kürtaj kaynaklı dedi çatalda hemen makasla açtı ama o kadar canım yandı ki yere böyle kocaman avuç içi kadar pıhtı kan düştü meğerse aylarca kullandığım ilaçlar yumurtamı çatlatmış çatlatmış ama dışarıya çıkamadığı için artık bir süre sonra ben de sancı yapmaya başlamış. Doktor o işlemi yaptıktan sonra tekrar ilaç kullandım ve bir ay sonra adet oldum zaten hamile de kalamıyordum bu süreçte eşim içime boşaldığında direkt olarak dışarı akıyordu sperm. Bu yüzden bu konunun takipçisi ol mutlaka ve tek bir doktora bağlı kalma