ppmerlina evet hayatım. Benim bebek 36. Haftaya kadar ayak yada makat gelişti. 37. Haftada normal doğum pozisyonu almış dediler. İşte hareket falan et dedi ettiğim halde kanala yerleşmemiş 🤦♀️. Hala yerleşmiyor biliyor musun yukarda oynuyor hep 😅😅. Doktorum da istersen fazla uzatmayalım alalım dedi bende kabul ettim.. işte yarın için de gün aldık oda evlilik yıldönümümüze denk geldi 😅