7.ayımdaym basından berı ilaç kullanamadm denemediğim kalmadı ferro sanol decavit ocean vs vs ne denir ne d vitamini hiç bişi kullanamadm kullandıgım an gece uyumadan da denedim yok tüm gün mide ağrısı çekiyorum paso sersem gibi yatıyorum ki yatmamak lazım 4 yasında bir kızım var ona yetemiyorum şimdi de elenatal2 aldım gece yatmadan içtim sabaha kadar çıkarttım. Daha muaneme var artık hiç bi ilaç içmeyi düsünmüyorum iki gündür kalça ağrım var belki magnezyum.bu şekilde hiç bişi kullanmadan sorunsuz doğum yapan oldu mu.pıhtılasma için sadece oksapar iğne ve ecopirin kullanıyorum