ylzmommyy Bebeğim bir hafta önden gidiyordu. Bugün kontrolde doktor doğum pozisyonuna girmiş aramıza erken katılacak sanırım dedi. Boyu 25 cm kilosu da 1450 . Yaşayan var mı, ya da bu engellenebilir bir olay mı acaba🥲 Korkuyorum cünkü
1ErkekkkAnnesi ylzmommyy zaten bu haftalarda doğum pozisyonuna geçebiliyorlar inşallah zamanında gelirler benimde 28+1 🌸
senem0987 ylzmommyy 28.haftada boyu 25 cm normal mi benim 20+3 te boyu 26 cm di çünkü hangisi normal onun için soruyorum
Ys35 ylzmommyy bebekler sürekli yer değiştirir kilosu gayet iyi ama boyundan emin misiniz 35 olmasın?
maviportakal_ ylzmommyy evet evet hatta ben de korkmuştum hatta erken doğum fobim vardı pozisyonda almış nasıl bu şekilde uzun süre kalır kesin doğacak diye paranoya yapmıştım ama o pozisyonda kalsa bile bu normalmiş zaten 😅
gklp_2025 ylzmommyy neredeyse aynı haftalafdayız benim de 28+0 doktor kafası aşağıda ayakları yukarı da dddi doğum pozisyonumu oluyor o acaba
Bal0306 ylzmommyy benim 28 de baş geliş oldu suan 36 dayım hiç dönmedi 28 den beri doğum pozisyonunda
ylzmommyy Bal0306 Erken gelecek tarzında konuşunca endişelendirdi beni, her an gelebilir gibi söyledi🫠
kbosever-21 ylzmommyy 27. Hafta benim bebeğim de baş aşağı pozisyon almıştı doktora sordm erken doğma ihtimali mi var diye bu haftalarda da dönebiliyorlar normal dedi ve biz şuan 38+1 iz çok şükür