bluemom24 15 haftalığım lekelenmem oldu bugun doktora gittim plasenta altında kanama alanı olduğunu söyledi progestan yazdı benzer bi durum yaşayan oldu mu endişeliyim
bebeklerim__ bluemom24 ilk haftalarda demişti doktorum kanama alanın var diye ama sonradan geçti sanırım senin ki de ilaçlarla geçecektir emin ol
gizemgul_1 bluemom24 bendede oldu o haftalarda progesteron kullandım. Sonra 23.hafta civarı serviks kısalığım oldu. Progesteron a tekrar başladım. İstirahat ettim. Şuan 34 deyiz çok şükür 🙏
emirmom bluemom24 3.5 cm kanama alanım var öncesinde kanama oldu kan şeklinde 10 haftalıkken şuan 13 haftalık lekelenme devam ediyor progestan fitil ve iğne kullanıyorum doktor tekrar kanama olmaması önemli bol dinlen dedi inşallah geçer
bluemom24 bebeklerim__ inşallah ya ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandı onda da lekelenmeler oluyordu haliyle çok korktum görünce
Yayalin İlişki yasak ağır kaldırma ev işi yapma süpürge bulaşık yemek biri gelsin yanına baksın sana haftan baya ileri sürekli yat banyo dahi olma
bluemom24 Yayalin eşim yardımcı oluyor şimdilik haftaya annemlere gideceğim inşallah dikkat etmeye çalışıyorum 💕