tazenne yüreğir devlette bakıyor fakat herkese saat öglen 1 e randevu veriyor ama sıraya göre alıyor 1000 küsür ödemesi var vezneye ödeme yapıp ödeme sırasına göre saat 1den itibaren alıyor bilgin olsun ben randevu aldığım gün sabahtan gidip ödeme yapıp fişi alıp eve döndüm saat 1 de geri gittim ki ilk sıraya gireyim diye. Çook kalabalık ve herkese 1 e randevu veriyolar. Bilginiz olsun