Başıma geldi 38. Haftada doğum yaptım doğum yapar yapmaz şişlik büyüdü yumurta kadar oldu. İki tane hemde sonra sıvı akmaya başladı içinden ağrıdan nefes alamıyordum sabaha kadar ağladım sabah direk cerraha gittim direk ameliyata aldı doğumdan 3 gün sonra hemde sezeryan oldum doğumu da önden arkadan ameliyatlı gezdim baya bi iltihap aktı ameliyatta ama çok şükür o gün bugündür rahatım şimdi ikinciye hamileyim inş bidaha yaşamam aynı şeyleri mutlaka bi cerrah görsün sizi de mutlaka