Kızım 4 yaşında bugun ıkıncıye hamıle oldugumu ogrendım bi yandan cok sevındım bı yandan kafamda sureklı donup duran nasıl olucak korkuları. Aslında ıkıncı cocugu su zamanlarda dusunmuyordum gercekten supriz oldu cunku kızım cok zor bı bebeklıgı vardı yebı yenı duzenımız oturdu sımdı sıl baştan nasıl olucak korkuları benı tedirgin ediyor deneyımlı olan anneler beni bilgilendirebilirmi 😣