Nuraydiyebiri 30. Haftamdayım ben. Öğrendiğimde 18dim. Şimdiye kadar herhangi bir kanama ya da olumsuz bir durum yaşamadım Ağır kaldırmıyorum ev işi yapmıyorum çok yormuyorum kendimi. Yormuyorum derken kçy okulunda görev yapıyorum okuldan sonra hep evdeyim ve istirahat halindeyim. Yer değişmezse doğumun sezaryen olur dedi. Belki erken doğum olabilir dedi. Bana söyledikleri bu kadar.
Depresif_polyanna Nuraydiyebiri yakın mesafeli gezmeler otobus vs durumlari sıkıntı olur mu ? Kanama mevzusu beni korkutuyor. Ben de bugün öğrendim bunu. Yarın 18 hafta olucam inşallah
Nuraydiyebiri Ben toplamda 80 km yol gidiyorum şimdiye kadar bür şey olmadı. Ama sizde de olmayacak anlamına gelmiyor. Sürekli dikkat etmek gerekiyor.
Burcudgn Ben iki hamileliğimde plasenta previa vardı.şiddetli kanamalarım oldu erken doğum oldu mecburen sezeryan oldu.kan kaybı çok olduğu için 2 ünite kan veriliyor ameliyat sırasında.bu 3. Hamileliğimde de vardı başlarda çok korktum ama hep yatarak geçirince plasenta yukarı çıktı çok şükür 34. Haftamdayım böyle bir riskim kalmadı.plasenta yukarı çıkana kadar mutlaka dinlenerek geçirin çıktıktan sonra normal hayata dönebilirsnz
Kahramanlar Canım bebek büyüdükçe plasenta yukarı çıkar inşallah ama yinede kendini yoracak şeyler yapma bende kanama olmuştu yattım çok şükür kuzum pozisyon aldı rahim ağzı açıldı normal doğum yaptım