Hamisanneee1 Aranızda ikiz bebekleri olan ya da ikizlere hamile olan var mııı? Doktorum genelde ikiz gebelikte bir tane bebek kaybediliyor dedi korkuyorum 😞
Gul1402 Hamisanneee1 ay ablamın ikizi var masallah çok sagliklilar. Ablam cok dikkst de etmedi hamileliginde 39. Haftada sezaryenle geldiler kuvoze bile alinmadi🌸
Hamisanneee1 Gul1402 aaa maşallah, bebeklerin bakımında zorlandı mı ? Bana hayatım bitecek gibi geliyor 😂
Gul1402 Hamisanneee1 bakımları biraz zor oluyor ister istemez biri ağlarken biri sustuğu cok oldu ama yine de çok ağlak değillerdi ve annem çok destek oldu 1 sene ablamın evine gidip geldi evlerimiz çok yakin da
Mmeryemmm Nende ıkızlere hamıleyım cok şükür iyi gıdıyoruz 34. Haftadayız 37. Haftaya kadar belıcez ıyı gıderse dedı doktorum korkmayın sıkı takipde olun doktor kontrolumde olum sureklı
Hamisanneee1 Gul1402 ailemle aynı şehirde yaşamıyorum maalesef kayınvalidemle aynı şehirdeyiz onun yetiştirmesini hiç istemiyorum
hayirlisi06 Hamisanneee1 doğmadılar henüz destek kimse yok annem şehir dışında ne yapcam Allah bana yardım etsin