Selam kızlar 2,5 yaşında kızım var bugün öğleden sonra ishal oluyor yediği dokundu diye düşünüyorum bende probiyotik verdim genellikle ishal durumlarında veriyordum doktorumun önerisiyle enterogermina kids aldım hiç kullanmadım daha önce aranızda kullanıp memnun kalan oldu mu ? Yani işe yarayan ? Kaç günde düzeldi acaba ?