g_stan643 Bı kızım var iki yaşında Aralık ayında bı düşük yaşadım nedenini bilmiyoruz ama aralıktan beri korunmuyorz deniyoruz çocuk olmuyor nedeni ne olabilir acaba yaşayan var mı aranızda tabi bı doktora gideceğiz bu ay regli bekliyorum