mutluanneee7 Kızlar durumlar nedir nasılsın gidiyor ultrason girenler oldu mu bu dönemde ben en sonra 8 de girdim
visnelicheescake mutluanneee7 7+5′im yarın USG girecegim inşallah bebişimi ve kalbini duyarım geç döllenme ile gebe kaldım bu arada
Ecrin_47 mutluanneee7 8+3 de gittim çok şükür bir sorun yok dedi şimdi 9+4 olduk miğde problemi yaşıyorum şişkinlik ve ayak yaması çekiyorum 🥴
iremkzltepe mutluanneee7 7+6 da gittim kalp atışı duydun 10 haftalık olduk 10+6 da doktor randevum var
katlav mutluanneee7 11+2 yim. Haftaya çarşamba 11+6 da doktor randevum var. Bulantılarım için ilaç kullanıyorum. Ama 2-3 gündür özellikle akşamları mide yanması oluyor dayanılmayacak kadar.
Uraymom mutluanneee7 bende en son 9 da girdim şuan 11 haftalığım 12 de çağırdı 2 li tarama için ama ben fetal isteyeceğim sizde durum nedir
mutluanneee7 Uraymom bende 10 gün sonra gidicem kontrole 12. Haftaya denk geliyor ikiş test yapmayı düşünmüyorum bende
anneolmakisteyenben77 mutluanneee7 ben en son 7 haftalık girdim 1 ay sonrasi için çağırdılar. Şu an 8 haftalık oldum