Sizde de böyle oldu mu ? Çok şükür bebeğin kesesini de yolk kesesini de gördük 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı için ama ben uygulamaya göre gidiyor zannediyorum ya doktor 6+2 dedi ben şok 4 gün geri yani böyle olması normal korkma dedi ama ben yine de şey yaptım tahmini 1 buçuk aylıksın dedi o yüzden gözükmez ama var dedi 🥹