Nnnn 1prens1prenses Yasemincifci sata göre 28 mart ama hoca dediki sende eeken döllenme olmuş bi hafta öndedin dedi öyle olunca 22 mart anlamadım soramadım da doktora neye göre hesaplanacak benim hamilelğin son haftası
1prens1prenses Yasemincifci 2.çocuğum olduğu için olabilir mi😄 ve neden öfkeleniyorsun ki sende şaşırmışsn nasıl bilmezsn diye😛😁
1prens1prenses Mutlulukgeldi evet programda yazan sayı 41.haftayı tam olarak dolduruyor ama Doğum 38 veya 39 da gerçekleşiyor
1prens1prenses Gulnar44 ultrason da çıkanla da doktor ileri tarih söylüyor ve 15hün fazla söylediğini de açıklıyor zaten
23Zumra 1prens1prenses ama her insanin hamileligi farkli mesela eylul ozturk 42 haftafa dogum etti 👶 benim ki doktorun hesaplamasina gore 13 temmuz insallah programda oyle gosteriyor hesapladigimda
Seymakayaoglu ben bir turlu hesaplayamadim burdaki hesapta 3 temmuz diyor ben hafta hafta gub gun hesapliyorum erkene geliyor bayagi anlamdim biri bana bunu anlatsin 😂😂