Merhabalar ben 37+6 ‘dayım, bebeğim gelişim olarak 2 hafta ileride gidiyor. Başı da büyük ileride. Vajinal doğum düşünüyorum ve istiyorum. Bebek başı büyük olduğu için yırtılma,kesi olayları daha çok mu olur tecrübeli anneler??? Bebek başının büyük olması sıkıntılı mı?