minedmr Herkese merhaba, Oğluma ne isim koyacağım konusunda bir türlü netleşemiyorum, aksine hergün listeme yeni bir isim ekliyorum 🙈 Ben isimlere daha fazlasını eklemeden bir anket yapmak istedim. Bu 4 isimden birini seçmeniz gerekse hangisini seçerdiniz ? Not: Aslında en çok Demir adını istiyordum fakat soyadımız da Demir 😛 Kafamda deli sorular 😂
minedmr EbruuSerdar Eş kontenjanından listeye girmişti Atahan ama sanki ilk yorumda Atahan ismi gelince bir iç ısınması oldu 😆
Memmedova Ayaz❤️❤️❤️Benimde oğlum olucak rüyamda Ayazımı gördüm.ismiyle sesleniyordum😍 oysaki isim düsünmemiştik henüz
Mehtapsato Memmedova ismi ruyada verilen bebeklerden cok guzel ruyada gorulen ismi vermek gerekmis canim
minedmr Deletedmom667 Yaa Bulut ismi de çok güzel evet. Ahahaha tüm isimler güzel geliyor ben daha kalan 5 ay zor netleşirim 😝
Memmedova minedmr evet canım🤗Rüyamda gördüm eşime anlattim ismi Ayaz diye oğlumuz vardi oda beyendi karar verdik Ayaz olsun.o zamana kadar hep ad araştırıyoduk onun beyendiyini ben beyenmiyordum benim begendiyimide o😅
Deletedmom667 minedmr bemde aynı durumdayım bulamadım isim cıldırcam içime sınmıo agustosta dogcak kımsetse bu gıdısle kendı karar wercek hahaha
minedmr Deletedmom667 Benim oğlum da ağustos doğumlu olacak kısmetse. Çalıştığım iş yerinde kızına doğumdan 2 hafta sonrasında isim koyabilen bir arkadaşım vardı sanırım aynısı olacağım 😂