Ncyncy Birbebisannesi yarım milim oynamış sadece hiç bir şey yok telaş yapmayın:) bunu düşük degerlendirmez doktorunuz :) zaten genelde yüksek olması sorun oluyor diye biliyorum biraz düşüş olabiliyor
Nur124 Çok düşük değil canım bı ara benimde böyle çıkmıştı doktorum gebelikte biraz düşük seyredebilir sorun yok demisti tsh normalse problem olmaz demişti bana