kızlar bebeğim 21 günlük 5 günlükken sarılık olduğu söylendi kanda 15 çıkmıştı bu süreçte kilo verdi doğum kilosunu yakalayamadı çok şükür 1.5 haftadır iyi durumda kilosunu yakaladı ancak teni hala sarı göz kenarlarında da hafif var gibi doktor da hafif var dedi ama sarılık bakmadı tekrar kontrole de çağırmadı kilo alımı iyi dedi neden geçmiyor üzülüyorum tenini sarı gördükçe