Arkadaşlar ilk topuk kanı sonucu memorial doğum zamanı alındı ve sonucu e nabızdq görünüyor. Bi sonuç şüpheli çıktığı için ikinci kez verdik. Memorial de verdik aile hekimliğinde vermedik. Ama sonucu e nabızdan göremiyoruz. Memoriali aradığımda aile hekimine gideceğini söyledi sonucun. İkinci topuk kanı sonucunu nasıl öğrendiniz