Selamlar herkese. 4 yıldır bebek istiyoruz, defalarca doktora gittim. Her şey normal görünüyordu. Eşim ve ben ilaç kullandık ben rahim filmi çekildim normal gebelik için hiçbir engel görünmüyor dedi doktor. En sonunda artık yeterince bekledik tedaviye başlayacağız dedi. Bu ay aşılama yapacak. İlaçlara başladım. Aşırı derecede halsiz ve gerginim. Acaba aşılamada şansımız var mı? Biz direk tüp bebek istedik ama doktor kademeli ilerlemek istedi. Çok yıpratıcı bir süreçmiş. Yaşayanların tavsiyeleri var mı?