Aler Bu gün 37 haftalık oldum çatı muaynem vardı doktor parmakla muayene ederken çok kastım kendimi doktorun muayene etmesine engel oldu kendimi kasmam bu durumu yaşayan var mı benim gibi bunu yenmek istiyorum
greybrde Aler yani neden çatı muaynesi okuyorsunuz anlamış değilim ilk gebeliğimde özelde doğurdum normal doğum oldu hiç çatı muaynesi olmadım bu gebeliğimde devlet hastanesinde olacak nasipse yine normal doğum istiyorum gene yapılmadı çatı muaynesi
Aler usernameimza acı yok aslında varya o değişik bir his varya çok iğrenç bir his ya 10 gün sonra bidaha var ne yapsam da aşasam bilmiyorum ya böyle nasıl olcak
Aler greybrde greybrde yavrum 37 haftamdayım daha bende ilk defa oldum doktor bakıyor artık açılman var mı yok mu ne diyim bakmayalım mı diyim bende özele gidiyorum bu arada doktorum daha yeni uygun gördü alttan muayeneyi
Aler greybrde greybrde 37 haftamdayım daha bende ilk defa oldum doktor bakıyor artık açılman var mı yok mu ne diyim bakmayalım mı diyim bende özele gidiyorum bu arada doktorum daha yeni uygun gördü alttan muayeneyi
greybrde Aler çatı muaynesi açılma ile alakası yok normal doğuma uygun mu genişlık nasıl diye bakılıyor dar ise direk sezaryana alıyorlar bazı doktorlar kendini riske atmayıp çatıyı bahane adip sezaryana alıyor bu sebeple yapılıyor
Aler greybrde eee sürekli muayne istemeleri neden peki istemiyorum mesela ama bakılması gerek bir şey miş gibi de düşünüyorum bişey diyemiyor insan