Kbrbtr14 hayırlı olsun kuzum hoşgeldin ☘ ben gecikmemin 3.gününe kadar ev tipi testte hep negatif gördüm. 3.günün gecesi bitane daha yaptım cooook çok silik bir çizgi çıktı telefonun flasiyla zor görünüyordu anında hastaneye gittik eşimle kan verdim 14.7 çıktı bhcg değeri. Kimyasal, boş yada dış gebelik olabilir çok ümitlenme dedi doktor 3 günde bir ölçüm yaptırdım değer arttı hiç ultrasona gitmedim vajinal usg yapılmasını istemediğim için. 6+6da gittim bebeği göremedik kese vardı sadece. 10 gün sonra bidaha gittim görebildik bebeği. Hep 2 hafta geriden geliyordu gelişimi. Son 3 haftadır normal haftasında ilerliyor maşallah. 15 haftalığım şuan rabbim can verdi yaşadı şükür. Sende sabret değerini ölçtür 3 günde 1 artış olursa kötüyü at aklından zaten. Sağlıcakla büyüt 🤗