Hanımlar merhabalar, son adet başlama tarihim 4 ağustos sürekli kullandığım takip uygulamasına göre 17-18 ağustos yumurtlama günümdü ancak 17 Ağustosta başlayan ağrılarım ve akıntılarım hala devam ediyor, ovulasyon testine adetim bittikten bikaç gün sonra başladım ancak şöyle bir durum oldu ağrılarım ve akıntılarım başladığında ovulasyon testi negatifdi 19 ağustos dün yaptığımda silik çizgi olarak belirti verdi merak ettiğim husus şu yumurtladığımı nereden anlayacağım çünkü akıntı ve ağrı normalde 1-2 gün sürüyor diye okuyorum bende 4 gündür yumurtlama belirtisi var eşimle bu günleri değerlendirdik ancak ortalama kaç gün sürüyor sizlerde