momsalis İlk belirtileriniz ne zaman başlamisti bulantı sık idrara cikma vs 5 haftaligim şuan halsizlik ve uyku dışında biseyim yok normalmi acaba bulantım olsa mutlu olacam
greybrde momsalis 5 hafta çok erken daha 8. Haftada bulantım göğsü hassasiyeti sık idrare çıkma vs olmuştu bende
efnanhiraa momsalis regle 5 gün vardı herhalde sol kasık batması demeyecem bicakla oyuyolardi ara ara kasık ağrısı bel ve sırt ağrım meme hassasiyetm daha yeni yeni başladı bendede mide bulantısı yok herkesfe olmak zorunda değil her hamilelik kendine ozeldir
eveline momsalis 8.haftada başladı bende. Tadını çıkar bence 😅 ama anlıyorum ben de bulantım yokken korkuyordum. Ara sıra yine kesiliyor insan tedirgin oluyor
momsalis greybrde ya öylemi inşallah benimkide normaldir o zman göğüs hassasiyetim var özellikle göğüs ucu çok acıyor ama bulantı felan yok ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durmuştu o yüzden bundada çok korkuyorum zaman geçmiyor 😔😔😔
S-nur1 Herşey bu ay başladı desem 7.ayımdayım ve ben hiç gebelik belirtisi yaşamadım bu ay mide yanmalarım bel ağrılarım uykusuzluklarım başladı 🥴
momsalis eveline evet olmayınca tedirgin oluyorum biraz olsa mutlu olacam inşallah en yakın zmanda ufak tefek belirtilerim olur ilk zmanlarda günler haftalar hiç geçmek bilmiyor acaba herkesdemi ayni