Handaaan benim bebeğim 7 gün sonra 3 aylık olacak biberon, kaşık biberon, şırınga herşeyi denedim 20-30 ml fazla içmiyor. Memeyle savaşıyor. Dünden beri 2 bez değiştirdim sadece doktora gittik akşam acile, o an yapınca tahlil yapmadı yarın polikliniğe getir önemli yapmaması dedi. Çok canım sıkıldı benimde. Silikon uç aldım memede ¾ dk duran çocuk 15 dk durdu. 20 ml de zorla şırıngayla içirdim uyudu. Huysuz da değil aranmıyorda. Niye böyle oldu anlamadım.