Merhaba arkadaşlar 16 günlük bir kızım var ikinci bebeğim oğlumda bunları yaşamadığım için bu konuda yeterli bilgiye sahip değilim kızım emiyor ama geceleri yada gündüzleri fark etmez çok aranıyor ayriyeten gazlı da bir bebek kimisi diyor gazdan dolayı memeye gelmek istiyor kimisi diyor aç yada yenidoğan seni istiyor sebebsiz gelmek istiyor biraz karışığım yani. Sabaha karşı aman aman bir sütüm olmuyor eme eme artık göğüslerim boş kalıyor sabahları hiç değilse mama versem rahat eder mi yavrum bilmiyorum. Yarın bir doktora gideceğiz kilo takibi için. Sanırım daha da netleşir doyuyor mu doymuyor mu soruları. Bilmiyorum anlattığımı yaşayan var mı birazda karmaşık oldu 🥹 Sma mama var elimde bir kere şırınga ile verdim aslında rahattı da yavrum