Biz bugün 17. Haftamıza girdik. Bebisimi en son 14+6da gördüm doktor bir ay sonra gel dedi Allahım gün geçtikçe korku giriyor içime daha 2 hafta var oğluşumu görmeye bide daha hissedemedim bir an önce başlasa artık şu tekmeler içimiz rahatlayacak. 😢 Sizler neler yaptınız? Cinsiyet belli mi hareket etmeye başladı mı minikler 🫶🏻