Bugün 26hafta 5 günlük hamileyim ve kontrolden geldim, daha geçen hafta devlete gitmiştim ve doktor bir şey dememisti bugün tatil öncesi servikal uzunluk için özele gideyim dedim orda doktor sıvıyı 9.28 mm ölçtü normali 8 in altıdır sinir da 10 üstü olması kötü dedi, erkek bebek, aynı durumu yaşayan var mı…