ogretmenannecik 1oglanannesi benim de böyle çıktı hatta daha belirsizdi ama hamileymişim bence gebelik var 🌸
elinaz1 1oglanannesi kaset testse bebek vardır benim de böyleydi adete 3 gün varda hcg kan da 350 lerde çıktı
Zge12 1oglanannesi canım ilk gebeliğimde böyle çıkmıştı sonucum 144 mesela adet günü vermiştim kanı. Ama kimseyle kendini kıyaslama yüksekte çıkabilir düşükte herkesin hamileliği değerleri farklı sonuçta. Adetin gecikti mi
1oglanannesi Nilay4444 bilmem ilk normal kaset test yaptim ondada silik buda normal test erken gebelik testi degil