Sevim010 Selam kızlar bişey sormak istiyorum 😊 adetten bir kaç gün önce hamile kalmış olsam adetim gecikir mi yoksa üzerine mi görürüm bilginiz var mı Mesela bir hafta öncesi döllenmem gerçekleşse Adetim gecikir mi ???
Nazoliii Sevim010 canım hamile olup üstüne görsen az sürer adetin ilk gebeliğimde üstüne görmüştüm 6 gun suren adetim 2 gun anca surmustu 😌
Sevim010 LeylaCan yumurtlama günleri kayabilir diyorlar baya bi araştırdım acaba adetten bir kaç gün öncesi de yumurtlama gününe denk geliyor mudur 🤔
LeylaCan Sevim010 benim takvimde 15.16 gun gösteriyo ovulasyonum 9.gunmuş meğer. herkeste bir değil. ben de ovulasyonla hamile kaldım
Sevim010 Edanr evet çoğu kişi öyle söylüyor 12 gün oldu ilişkinin üstüne acaba test yapsam çıkar mı idrar testi
Edanr Sevim010 ben mesela evlendim hep cocuk istedim 9 ay boyunca o takvime baktm megerse takvimden 1 hafta once oluyrmus yumurtlamam sonra direk ovulasyn testi aldm ole cikti hamile kaldm cok sukur
Sevim010 Edanr bi tanıdığım vardı oda ilişkinin 12. Günü yapmış iki çizgi de belirgin halde çıkmış O da şu an gebe ama o daha önce kalmış olabilirim çünkü belirgin halde çıkmıştı falan dedi bugün